HAR DU FRÅGOR ELLER HAR DU BEHOV AV EN SERVICETEKNIKER ?

Vi hjälper gärna med service eller reservdelar till EICO:s produkter.
Fyll i nedan och vi kommer att kontakta dig eller skicka den beställda reservdelar.

VAR MED OCH PÅVERKA HANDLÄGGNINGSTIDEN AV DITT ÄRENDE ...

Förutsättningen för att vi ska utföra service är att vi har mottagit kvitto alt faktura på inköpet av produkten ifråga. Var med och påverka handläggningstiden av ditt ärende genom att redan nu bifoga bilder av
- Giltigt köpskvitto
- Typskylt
- etiketten på produkten med typnr; serienummer mm. (för att säkra korrekt del eventuellt byts ut) Om er produkt är en Elica-produkt så utförs all service av Whirlpool. Kontakt med Whirlpool görs på telefon 0-771 75 1570 eller på mailadress: kkse@whirlpool.eu.
Är det något du undrar över så klickar du här: Elica-brand


* Måste ifyllas
(**) Följande filtyper kan bifogas: PDF, JPG, MOV & MP4. Varje fil får inkludera max: 20 MB